Wie Is De Mol is het meest bekeken uitgestelde programma van zaterdag 20 februari 2021. Dit blijkt uit de uitgestelde kijkcijfers van SKO. Er keken 366.000 kijkers uitgesteld naar het programma.
Programma | Zender | Kijkers uitgesteld | Oorspronkelijk | Totaal | ||||||
1 | Wie Is De Mol | NPO 1 | 366.000 | 3.154.000 | 3.520.000 | |||||
2 | Verborgen Verleden | NPO 2 | 163.000 | 639.000 | 802.000 | |||||
3 | Matthijs Gaat Door | NPO 1 | 138.000 | 1.546.000 | 1.684.000 | |||||
4 | Face To Face | NPO 2 | 131.000 | 228.000 | 359.000 | |||||
5 | Kassa | NPO 1 | 88.000 | 1.342.000 | 1.430.000 | |||||
6 | Make Up Cup | NPO 3 | 71.000 | 93.000 | 164.000 | |||||
7 | Moltalk | NPO 3 | 71.000 | 1.306.000 | 1.377.000 | |||||
8 | Rayen Panday Fenomeen | SBS6 | 70.000 | 238.000 | 308.000 | |||||
9 | Wereld Van De Chinezen | NPO 2 | 70.000 | 29.000 | 99.000 | |||||
10 | Studio Sport Eredivisie | NPO 1 | 64.000 | 1.295.000 | 1.359.000 | |||||
11 | Ik Vertrek | NPO 1 | 63.000 | 108.000 | 171.000 | |||||
12 | Weet Ik Veel | RTL 4 | 58.000 | 1.548.000 | 1.606.000 | |||||
13 | Ncis | NET5 | 57.000 | 153.000 | 210.000 | |||||
14 | Ncis New Orleans | NET5 | 48.000 | 228.000 | 276.000 | |||||
15 | Teenage Boss | NPO 3 | 47.000 | 164.000 | 211.000 |
Uitgesteld kijken gaat om het kijken naar programma’s via het televisiescherm op een ander moment dan waarop deze programma’s werden uitgezonden. Dit kan op verschillende manieren. Het kan gaan om ‘bijna live’ kijken, dat wil zeggen verder kijken na een korte onderbreking. Maar ook het kijken naar een film die weken daarvoor op de harddisk is opgeslagen of het kijken naar een programma ‘on demand’ via de settopbox of de connected tv zijn vormen van uitgesteld kijkgedrag. Het terugkijken op de dag van uitzending of het terugkijken in één van de 6 opvolgende dagen wordt in de prestaties van de zender meegerekend.
Foto: Joy Hansson – AVROTROS.